Jealousy-BlogKAKAO - īsi par interesantāko     
  
Kreatīnisms!  (46)
Kašķis
 27.okt
Tātad pirmkārt Tele2 ir cūkas, kretīni un aptaurēti idioti. Es ļoti ceru, ka no viņiem piedzīs nevis smieklīgus 20 tūkstošus, bet vismaz miljonu latu. Vēl vairāk es ceru, ka viņiem atņems licenci. Un vēl es klusiņām ceru, ka Spoģi ieliks cietumā.

Tagad, kad zināt manu attieksmi pret šo varu turpināt.

Man ir divi iebildumi pret šo meteorītismu, un pirmais acīmredzamais ir mazāk sāpīgs.

1. Čakarēšana. Nu tas ir vienkārši cūcīgi. Pretīgi, nožēlojami. Nē, ideja ir laba. Pat kolosāla. Bet izpildījums ir nožēlojams. Visticamāk Teles pīārščiki negaidīja, ka tas aizies tik tālu, tāpēc sasteidza preses konferenci un mēģināja ar maizītēm glābt vairs neglābjamo.

Ja tas būtu noticis tā, ka džeki izrok bedri, piededzina hlapuškas, anonīmi izsūta ziņas sociālajos tīklos, un ar smaidiem sejā, maizītēm uz paplātes un 1000 bezmaksas minūšu SIMkartēm sagaidītu pie bedres tos cilvēkus, kas ziņkāres mākti tur ierastos - viss būtu baigi skaisti.

Bet, ja džeki izrok bedri, piededzina hlapuškas un tad paši izsauc glābšanas dienestus un gandrīz diennakti dirsina visu tautu, visus medijus gan pašmāju, gan ārzemju, tad tā manuprāt ir noziedzīga rīcība. Vai tad nav sods par viltus izsaukumiem? Par specdienestu maldināšanu? Es ļoti ceru, ka ir, un kā jau teicu, ļoti ceru, ka Spoģi kāds reāli ieliks cietumā. Kaut uz pāris dienām. Jo,

2. Tā ir tendence. Un tas mani biedē visvairāk. Ir grūti laiki, ir pamatīga krīze un kaut ko pārdot tad, kad cilvēkiem nav ko ēst un nav kur dzīvot ir ļoti, ļoti grūti. Tāpēc reklāmisti ķeras pie nestandarta risinājumiem. Tie ne tikai piesaista milzu uzmanību, bet arī ir salīdzinoši ļoti lēti. Kaut vai šis meteorīts - pāris džeki izrok bedri, nopērk hlapuškas, sadrukā 10 krekliņus un uzsmērē maizītes žurnālistiem. Smieklīgi izdevumi salīdzinot ar prātam neaptveramo publicitāti. Bet viņi jau nav pirmie. Vēl nesen Krrristovskis pieķēzīja visu Rīgu ar savām priekšvēlēšanu uzlīmītēm. Tas ir vandālisms. Tagad kaut kādi mistiskie Varoņi.lv apķēpā sienas ar stenciliem un grafiti. Tas ir vandālisms. Jebšu, no reklāmistu viedokļa - smieklīgi lēta publicitāte. Un tas ir tas, kas mani biedē - reklāmisti sāk pārkāpt visas robežas. Pat ne tikai morālās, bet arī administratīvās un kriminālās. Un līdz šim mierīgi izbrauc ar to laimīgi smaidīdami un "publiski atvainojoties". Atvainojoties my ass! Ejiet satīrīt, kretīni jūs nolāpītie! Kāpēc kāds neuztaisa mistisku Rīgas ielu saremontēšanu un pēc tam nepasaka - tā bija vienkārši reklāmas akcija, pērciet Jauno Veļaspulveri! Nē, tas nav interesanti un tas ir dārgi. Lētāk ir ķēzīt un postīt.

Vēlreiz atkārtošu - es ļoti ceru, ka kāds no Tele2 saņems reālu sodu (nevis atpirksies uzdāvinot Zelta zivtiņas). Tā būtu laba mācība visiem wannabe Stendziniekiem, kas plāno nākamās "kreatīvās" akcijas uz tautas un privātīpašumu rēķina.

Kas būs tālāk? Kāds Pļaviņās aizdedzinās savu sķūnīti un paziņos, ka Krievija uzmetusi raķeti? Un tad, kad NATO armijas tanki jau stāvēs pie robežas fiksi sasauks preses konferenci un pateiks, hāhā, mēs esam kreatīvi, pērciet Opel!


Papildināts
Izlasīju Stendzinieka gaudu gabalu. No vienas puses taisnība. No otras - tas, ka viens uzvedas slikti, nav attaisnojums tam, lai citi uzvestos slikti. Ja politiķi melo, tas nenozīmē, ka reklāmisti drīkst melot. Ja žurnālisti pārspīlē, tas nenozīmē, ka reklāmisti drīkst pārspīlēt.

Un vispār Stendzinieks, kurš pārdeva dvēseli un "uzmeta" ja ne visu Latviju, tad vismaz visu Rīgu, organizējot Šlesera iekļūšanu galvenā šeptētāja amatā, varēja turēt muti par morāli!
  
komentēt
    DimanC       2009-10-27, 12:10
- Tavā rakstā caurvijas subjektīva nepatika pret Šleseru un Tele2. Un vispār šoreiz vairāk piekrītu Stendzeniekam. Galu galā, arī tāds cienījams un vieds cilvēks kā O. Kalniņš tajā pasākumā neko nosodāmu nesaskata: [Links]

sap1sušies tie Latvijas mēdiji negatīvisma un sensāciju medībās, šitam vajadzētu parādīt cilvēkiem, ka jāskatās uz lietām nedaudz rāmāk.
atbildēt
       X > JY >DimanC       2009-10-27, 14:37
- Ak vai, kas tev ar humora izjūtu noticis?
Vai tev lika naktī braukt tur?
Don't worry be happy.
atbildēt
    Anna       2009-10-27, 12:13
- Neviena reklāmas akcija nav tā vērta, lai cilvēkus (policistus un VUGD) saldētu naktī, lietū.
Man īstenībā pofig par nodarītajiem zaudējumiem valstij, etc. Bet man cilvēku žēl. To cilvēku, kas kļuva par slikta joka upuriem. Neesmu dzirdējusi, ka TELE 2 būtu atvainojusies tieši "mazajiem melnajiem" darbiniekiem.
-------
+ Papildu literatūra: [Links]
atbildēt
       bobo >Anna       2009-10-27, 13:47
- Neviens nelika tur nosuutiit 100 policistus un armijniekus. Ja vinu vadiiba nevar adekvaati reagjeet uz situaacijas nopietniibu tad taa ir vinu probleema. Un sitais bazars, ka nevar glaabt dziiviibas kameer sargaa meteoriitu ir bleķis, muusdienaas visus var sazvaniit un nosuutiit glaabt ko vien vajag ja ir taada nepieciesamiiba. Es domaaju ka visiem kam ir zinaama pasciena vajadzeetu atseesties kreeslaa iedzert kumeliisu teeju un pasmieties. Gan par sevi gan par notikumu. Un ja to nevar izdariit tad taa ir pasu probleema nevis TELE2 vaina. Visu cienu bedres raceejiem un pilniibaa piekriitu Stendzenieka kungam. Soreiz.
atbildēt
          Anna >bobo       2009-10-27, 14:09
- Cik tieši bieži Latvijā krīt meteori un cik tieši sagatavoti ir dienesti šādiem gadījumiem? Tikai teorētiski. Tāpēc visi arī brauca un strādāja (jā, strādāja, nevis dzēra tējiņu un ierēca par joku) pēc labākās sirdsapziņas. Nevar nosodīt cilvēkus, ka viņi neparedzētos apstākļos savu pienākumu pret sabiedrību (aizsargāt iedzīvotājus) veic ar augstāko atbildības sajūtu.
atbildēt
             bobo >Anna       2009-10-27, 14:36
- Un Tu esi dzirdeejusi ka kaads armijnieks ir bezgala nomociijies un paarguris ka vinam tagad nepieciesama psiholooga paliidziiba? :-) nu ne tachu... vienkaarsi uzskatu ka nav ko te cepties... zeeniem sanaacis ir reaali labs jocins... tas ir jaatziist... un jaapriecaajas ka vismaz daziem veel ir humoora izjuuta... jo godiigi - apnikusas taas kriizes un negaacijas. bet meteoriiti kas kriit no zilaam debesiim un ir tik labi nokritusi ka pusdienu nevar saprast kas tur ir gan neapniik... lai veicas Anna. Atslaabsti un pasmaidi. Un buus viss bumbaas :-) Un Tu Jy dari taapat. Padomaa ko saciisim Muusu draugs Jeeza par saadu joku teiktu? Padomaaji. Un tagad paskaties ko Tu te esi sacepies. Nav iisti forsi vai ne? :-)
atbildēt
                Anna >bobo       2009-10-27, 17:01
- Forši Tev šķiet arī tas, ka šodien visur par puisi, kas uzrāpies Vanša tiltā, ierēc ar tekstu, ka "tā jau LMT atbildes akcija".
Tas ne tikai nav pareizi, bet kādam var beigties arī liktenīgi (kā aitām no pasakas "Vilks aitās!").
Miers un bērziņš. Bet still — Tele 2 publiski nopērt un palaist sarkaniem dibeniem pa galveno štrāsi.
atbildēt
                   bobo >Anna       2009-10-27, 21:34
- Nu ja neskaita ka Riigaa bija totaali paralizeeta satiksme tad arii tad ka zeens uzkaapj augsaa tiltaa poskatiities cik riiga ir smuka ir nedaudz smiekliigi. Ja saliidzinam ar salveno zirneklcilveeku )to francuusi, kas uzkaapis Ntajos debesskraapjos) tad arii vinu parasti sasnoree un tad aizved uz iecirkni un uzcienaa ar kafiju un kruasaaniem un palaiz valaa. Un seit drosi vien vareetu taapat. Un ja jau ir tik liela biistamiiba tad slavenais Muurnieces kundzes paarvaldiitais VUGD vai jebkurs cits var beidzot 3 minuutes padomaat kaa saadu situaaciju nepielaut atkaartoti. Bet to gan neviens kkaa nedara. Un ar LMT te nav nekaada sakara cik saprotu.
atbildēt
    kukumeku       2009-10-27, 12:21
- Pilnībā PIEKRĪTU par Stendzenieku bļaha. Kā tāds cilvēks vispār VAR runāt par politiku un taisnību? Viņš tak pats ir pārdevies vis vis dullākajam / shēmotajam traktoram Ššš... valdoniem/biznesmenim.

Labāk, par to naudu, lieko, ko ieguvis no feikajiem konkursiem, būtu uztaisījis pozitīvisma kampaņu par pozitīvismu, un reāli mainīt VISUS, mainīt Latvijas nostaju, mainīt drūmos, izmainīt politiķus,.. lai liek lietā spēku kam reālam.

A nē, sukucs, Stenža, ņem un taisa jokus , un taisa akcijas "mafiozi iekļūšana domē un valdībā" .. atradis kur tērēt laiku.

Vēlreiz, oficiāli, stendzeniek - uztaisi KAUT KO LABU tautai, ok?
atbildēt
    viez       2009-10-27, 12:25
- kuš kuš kuš.. nu protams žēl cilvēkus kas dabuja naktī, lietū strādāt.. fine - tiem tiešām vēl vajadzēja īpašu soory no Tele2 puses, bet visādi citādi.. comon.. tas ir tāds pats joks, kā jebkurš cits, tik apmēri krietni lielāki
atbildēt
    gAt       2009-10-27, 12:41
- man atkalliekas ka Latvieši galīgi drūmi palikuši. nekas vairs viņus neuzjautrina, neiepriecina. okej, Tele2 varēja tur nebūt iesaistīta, labāk būtu kādi vietējie to izdarījusi, tas gan būtu lieliski un jauki. bet arī šitais man liekas jautri. nu cik tad tur iztērēja tie ugunsdzēsēji. abi ja 1000 ls par visu kopā. nav tik traki. žel ka tā bija tele2 nevis forši lauku čaļi, tad es aplaudētu.
atbildēt
    smic       2009-10-27, 13:40
- pa lielam joks bija labs. Vairāk satrauc Mūrnieces humora izjūtas trūkums
atbildēt
       bric >smic       2009-10-27, 16:16
- Pa lielam - briti jau arī tikai joka pēc pačurā pie Brīvības pieminekļa ...
atbildēt
    Atis       2009-10-27, 13:41
- Varbūt neesmu par visu sīkumos informēts, bet, vai tiešām nodzisis meteorīts ir iemesls, lai šitādu traci saceltu?? Meteorīti taču krīt katru dienu (lielākā daļa okeānos)!
Visi taču uz turieni skrēja SAVAS intereses apmierināšanai, nevis lai kādu izglābtu.
atbildēt
       gAt >Atis       2009-10-27, 13:50
- kaut kāds pienākums jau tam VUGD ir laikam šādos gadījumos. bet man ar liekas ka pa nopietnu cilveki satraucas. vienīgais kā man ir žēl ir I. Vilks, tas cilvēks būtu pelnījis īstu meteorītu Latvijā. žēl ka sanāca viņam vilšanās. bet kopumā latviešu tauta varēja izmantot un pasmieties rudenīgajā dienā.
atbildēt
          gAt       2009-10-27, 14:01
- re kā varu pats lēnām sacepties. šis viss ir tāds kā mediju triks un tā. ko es arī varu saukt par kretīnismu ir radio reklamas: areče 2 gabalas kas man derdzas un liekas krimināli sodāmas.
1. Mango
2. Jūs esat mums parāda

katru dienu piesārņo manu prātu (es gan sēžu uz ausīm un neklausos kolēģu swh, bet sanāk dienā dzirdēt tāpat).

Vot tie ir kretīni.
atbildēt
    nekaanav       2009-10-27, 14:03
- Mietpilsonis Kaarlis atkal savu uzdevumu augstumos. Labaak paarspraud savu TV3 kabeli un nomierinies.
atbildēt
    Caurulis       2009-10-27, 14:12
- Nu šādi sacepties... Varbūt daži trako tādēļ, ka viņi tik ļoti noticēja, un šī doma pārņēma viņus, bet tagad ir pilni sašutuma, ka tas bijis fake. "Kā mani tā varēja piemanīt?!"

Man patika šī akcija. Domāju, ka tiešām nokritis. Fake?! Vēl jo labāk

Nezinu kāds Jealousy ir pēc dabas, bet pēc šī bolga un kakao.lv varētu likt piena paku ar cepumiem ķīlā, ka tas viņu uzjautrināt. Būšu kļūdījies.

Bija tāds teiciens, ka valdība izklaidējas grib, tauta kā var. No otras puses šeit ir piemērs, ka latviešiem var piesaitīt pasaules uzmanību, slikts piemērs, bet piemērs. Esmu par darbību. Nevis tikai blogos rakstīt ko izdarījuši citi. Viens slikts piemērs, divi labi nākotnē.
atbildēt
       budzis >Caurulis       2009-10-29, 18:53
- Ja info sniedz OFICIALIE avoti (policija, VUGD), tas ir tikai normali, ka info tiek uztverta ar pietiekosamu ticamibas momentu - tiesam kaut kas ir nokritis. Meteorits vai kads cits kosmosa suu, tas jau nav tik svarigi.

Lai nu ka, bet tele2 ir stipri zaudejis manas acis...
atbildēt
    qwr       2009-10-27, 14:15
- Stendzinieka kungs varēja paklausīt ko Līdakas kungs kreisā zvērudārza pārstāvim teica.

Ar kā palīdzību nez Šleseru un gan jau vēl dažu labu kadru ievēlēja? Atradies kas meklēs utis politiķu darbībā.
atbildēt
    Ars       2009-10-27, 14:41
- echh..palasoties ziņas, secinājumi ir.

1. Tele2 gribēja kaut kādu brīnumu uztaisīt, reklāmisti, pat neskatoties, ka par to maksa naudu, pasūtīja dižo ideju nafik, jo tā ir vienkārši debīla.
2. Tele2 Spoģis iecirtās uz to, ka ideja ir superkūl un nolēma to realizēt pašu spēkiem.

that's it. Izbrīna tas, ka Tele2 šo varoņdarbu veica saviem spēkiem.
atbildēt
    Reinis       2009-10-27, 14:51
- Izcils pasākums - kaut vai tāpēc, ka dod lielisku iespēju noteikt, kam ar humora izjūtu tā pašvakāk. Kārlis pievienots sarakstam.
atbildēt
       IngmarsGross >Reinis       2009-10-27, 15:05
- Es nekā smieklīga tur nesaskatu... ir daudz labāki veidi kā uztaisīt smieklīgas akcijas neizčakarējot pus pasauli...
Uztaisi akciju ka liela grupa iziet ielās apskaut policistus ugunsdzēsējus un ārstu... Arī tad par tevi daudzi runās..
Uzrīko lāzeršovu virs rīgas mākoņos visas nakts garumā par to iepriekš nebrīdinot...
Uztaisi "betmena zīmi" debesīs ar tele2 sikspārņa vietā... arī būs par ko cepties cilvēkiem.. tikai netiks traucēti operatīvie dienesti utt...
atbildēt
          Reinis >IngmarsGross       2009-10-28, 14:10
- Tās taču traģiskas akcijas, ko tu tur piedāvā! Iedomājies - tiktu apskauti policisti, kuri brauc ārkārtīgi svarīgās zagļu ķeršanas akcijās - un viss, zagļi aizmūk. Apskāvēji dabūtu sēdēt cietumā un viņu personīgās mantas tiktu konfiscētas par labu visiem tajā dienā apzagtajiem cilvēkiem!

Lāzeršovs & Betmena zīme - traģisks gadījums, jo iztraucēs naktsmieru daudziem pensionāriem, pie tam - atļauties kaut ko tādu darīt bez saskaņošanas! Licenci nost uz mūžīgiem laikiem! Ierosināt kriminālprocesu! Izraidīt no Latvijas!

Saproti, latvietis burkšķošais spēs atrast traģisku burkšķamo jebkurā idejā, ko vien tu spēsi izdomāt.
atbildēt
    IngmarsGross       2009-10-27, 14:58
- Pilnīgi piekrītu rakstā teiktajam.
Piekrītu arī Stendzinieka teiktajam par politiku un mēdijiem, bet visam ir savas robežas. Šādi izgājieni tik vēlvairāk notrulinās tautas uzmanību pret dažādiem notikumiem...
Ko tad ja pēc mēneša nokritīs īsts meteorīts...? tad liela daļa tauta un pasaule domās ka tas ir kārtējais Latviešu feiks...

Tiem kas nepārtraukti cepās par to kāpēc tur bija ugunsdzēsēji un policija... tas ir pilnīgi normāli ka tur atradās operatīvie dienesti un armija.. kas tad būtu bijis ja tur būtu nokritis īsts meteorīts kurš būtu radioaktīvs un sazin kādā citā veidā kaitīgs cilvēkiem....? un ja lielākā daļa no tiem kas sadomāja krāteri apskatīt tagad gulātu uz nāves gūltas dēļ radioaktīvā starojuma... tad tagad visi bļautu kur bija ugunsdzēsēji un policija...

Pilnīgi piekrītu ka par mācību vajadzētu ne tikai naudas sodu, bet reālu brīvības atņemšanu organizētājiem... lai pārējiem ir par ko padomāt pirms ko tādu sāk... cik daudzi ir padomājuši par to kādas sekas šādas akcijas atstās ilgtermiņā...

No reklāmas viedokļa ideja lieliska, no ētikas/morāles viedokļa tik tiešām nosodāma...
atbildēt
       bobo >IngmarsGross       2009-10-27, 15:12
- ja par to ka zeeni izrok bedri ar laapstaam un vesels bars to nevar atskjirt no meteoriita var lietot vaardu NOSODAAMA tad arii Tev ir jaaiedzer liepziedu teeja (kopaa ar Annu un muusu draugu Jy, kuram laikam kautkas iekodis :-) ). Un kad atslaabsiet tad atziistiet ka sis ir super joks. Un kaadas radioaktiivaa starojuma naaves gultas. kaada briiviibas atnemsana. reaals joks un viss. un piedevaam reaali izdevies.
atbildēt
          IngmarsGross >bobo       2009-10-27, 15:23
- Nu pēc bildēm vien neesot tur uz vietas jau to noteikt evarēja... kā jau teica tad pirmajā momentā visas pazīmes esot bijušas kā no mācību grāmatas (kas jau tad man radīja aizdomas ka kautkas varētu nebūt īsti riktīgi). šaubos vai ugunsdzēsējiem un policistiem māca to kādi krāteri veidojas nokrītot meteorītam...

Reāli to noskaidrot varēja tikai zinātnieki ierodoties notikuma vietā un izpētot... tā šis tavs arguments īsti nedarbojās... operatīvo dienestu reakciju es uzskatu par pilnīgi adekvātu.

Kā jau teicu. No mārketinga viedokļa kampaņa ideāla, no morāles viedokļa nosodāma.
atbildēt
       bobo >IngmarsGross       2009-10-27, 15:13
- un ja peec meenesa nokritiis iists meteoriits mees tiesaam buusim sveetiita tauta. tad mums buus 2 meteoriiti meenesa laikaa :-) ideaali
atbildēt
    DimanC       2009-10-27, 15:28
- eu, Kārli, davai, skrien piedzen kompensācijas no šitā, un uzraksti kļauzu arī: [Links]
man šķiet, ka Rīgā tilta bloķēšana uztaisa daudz lielākus zaudējumus nekā bedre kaut kādā mazpisānu pļavā.
atbildēt
    karuuzo       2009-10-27, 15:49
- Nu LV jau pārspīlēta rīcība neordinālās situācijās ir klasika. Kaut vai Sammits, autoru aizsardzība pret pircējiem, "dabas katastrofa" Rīgas ostā. Nu negribu te uzskaitīt visus sīkumus, bet ideja jau ir tāda, ka nevar vainot vienu dēļ tā, ka viņa rīcība izraisa citos neordināru reakciju. Manī, piemēram, Šķēles atgriešanās politikā izraisa slepkavnieciskas tieksmes. Vai es varu par to piedzīt no viņa līdz pēdējam santīmam? A, ja es kādu noslepkavošu un tas nebūs Šķēle, vai viņu par to liks cietumā?

Nu OK, piekrītu, nedaudz dumji tagad izskatamies, bet tā ir normāla parādība pasaulē. Ne jau tikai meteorītu krišanas imitēšana, lidojošie šķīvīši, Loknesa briesmoņi, spoki, riņķi labības laukos. Nu un. Cilvēki brauc, meklē, cenšas pierādīt ka ir vai ka nav, un kas no tā. Ir iegūta īslaicīga popularitāte un viss. Bet reklāma paliks. Nu nedaudz negatīva, bet...

Lab, mans viedoklis, nevajag pārspīlēt, tad arī citplanētiešu nosēšanās Doma laukumā būs normāls izklaides pasākums, nevis iemesls evakuēt visu Latviju

m
atbildēt
       bobo >karuuzo       2009-10-27, 16:10
- Lab, mans viedoklis, nevajag pārspīlēt, tad arī citplanētiešu nosēšanās Doma laukumā būs normāls izklaides pasākums, nevis iemesls evakuēt visu Latviju

zetoons :-)
atbildēt
    gi       2009-10-27, 16:54
- c'mon jūs tiešām ticat, ka tāda skandināvu kompānija būtu organizējusi tik negatavu, neizplānotu un bez loģiska turpinājuma PR pasākumu?
atbildēt
    rick'james       2009-10-27, 17:17
- papildinājums Tev ir nekorekts, es gribētu pateikt paldies Stendzim par to, ka viņš populārzinātniski, respektīvi, dļa tupih izskaidroja un parādīja to, ko mēs neredzējām aiz visas jezgas. Tev teiksim pašam nešķiet nožēlojami un amorāli mazliet tas, ka Mūrniece te sacel haju par meteorītu un visu tagad piedzīs un sodīs (summa ap 13000, vēl jautājums kā viņa izveidojās, es dotu maks 3000), no otras puses tu lieliski vari redzēt valdības attieksmi pret tautu - redz tagad viņi ir labi un visus sodīs, bet kas sodīs viņus par tautas teju vai finansiālo genocīdu? Tev ir lieliska iespēja neburkšķēt, pastāvēt maliņā un ieraudzīt cilvēku patiesās sejas, man piemēram patīk. Arī var redzēt allaž ilgstošo letiņu manieri par visu burkšķēt un ņemt rokās dakšas (ķipa)

ko jūs perās? nu ir tas najebons, un? Tele2 latviešu kreativšķiki nolažoja savu iespēju izveidot super reklāmu, no kļūdām mācās. Vai par to ir vērts iespringt? kāds nomira? VUGD bija laba iespēja patrenēties nestandarta izsaukumiem un situācijām. Mediji pierādīja to, ka nesūda viņi nepārbauda informāciju un turpinās pārdot Kristīnes Valteres biogrāfiju 3 sējumos. Pasaule turpinās griezties un cilvēki bez dzīves paliks tur, kur viņi ir, turpinot burkšķēt savā sulā un uztraucoties par lietām, par kurām pat domāt nevajag
atbildēt
       mm >rick'james       2009-10-27, 19:00
- Te ir skaidri saskatāms:
---------------------------------------
231.pants. Huligānisms

(1) Par rupju sabiedriskā miera traucēšanu, kas izpaužas acīmredzamā necieņā pret sabiedrību vai bezkaunībā, ignorējot vispārpieņemtās uzvedības normas un traucējot cilvēku mieru, iestāžu vai uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), vai organizāciju darbu (huligānisms), —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz diviem gadiem vai ar arestu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz piecdesmit minimālajām mēnešalgām.

(2) Par huligānismu, ja tas izdarīts personu grupā vai ja tas saistīts ar miesas bojājumu nodarīšanu cietušajam vai ar mantas bojāšanu vai iznīcināšanu, vai ar pretošanos varas pārstāvim vai personai, kura vēršas pret sabiedriskās kārtības pārkāpšanu, vai ja tas izdarīts, lietojot ieročus, kā arī citus miesas bojājumu nodarīšanai izmantojamus priekšmetus, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz septiņiem gadiem un policijas kontroli uz laiku līdz trim gadiem.
---------------------------------------

padomājam vēlreiz ..
atbildēt
    onkulis       2009-10-27, 17:49
- būtu labāk savus delfus apmācījis, lai šie nezog video bez atļaujas.
atbildēt
    alblv       2009-10-27, 21:40
- Kopumā... atbalsts!
atbildēt
    Loti laba akcija       2009-10-28, 00:14
- labs mulku keramais pasakums, te viens ari uzkeries varda Kārlis . Nakoshreiz gribetos akciju pa temu Jezus augshamcelies
atbildēt
    jcx       2009-10-28, 09:38
- Man gan patika. Muļķīgi un vienkārši, bet labi. 1. Mūrniece, protams, izgāzās, bet to es zaudējumos nenorakstu.
2. Stendzeniekam taisnība - jociņš muļķīgs, bet jociņš. Ne jau tāpēc, ka visi citi cūkas, bet tas tomēr bija jocīgi iekrist uz tik amatierisku bedrīti.
3. Stendzenieka nāves grēks ar Šleseru - kurš ir dzirdējis, ka viņš Šleseru reklamē tikai par naudu, ka nabagam riebj viņa politika, bet jāstrādā tam, kas maksā? Mūžvecais jautājums - ja man maksā, es darbojos saskaņā ar savu profesiju un, manuprāt, ar morāli viss kārtībā - kādas tiesības katram kliegt no sava plaukta par manu ļaunumu? Atkāpe no tēmas - Šlesera darbus par pasaules galu neuzskatu - katras viņa afēras rezultātā tomēr radies kaut kas taustāms (Varners, Saules akmens, lidosta, šosejas) - jā, zog, maita, bet viņa darbību rezultātā kaut kas rodas no jauna, nevis Lielā/Mazā cilvēka darbības (alkatības) rezultātā nograuta transporta nozare, nevis Šķēles rezultātā nograutā pārtikas nozare un viss cits, kam viņš ticis klāt noprivatizēt/pārdot, un visi, visi citi, kuru zagšanas un "darbības" rezultātā nekas, nekas nenotiek un netiek radīts, tikai rebes bīdītas...
3. Lietū mirkstošie ugunsdzēsēji - vai tas gadījumā nav viņu darbs un aicinājums? Kāpēc neviens nežēlo policistus transporta regulētājus vai ubagus?
atbildēt
    KKTK       2009-10-28, 09:44
- Kad stendzinieks pateiks kur ir noracis naudu par ko sēdēja arī cietumā, tad tikai atļaut viņam publiski ko runāt.
atbildēt
       nav >KKTK       2009-10-28, 10:52
- KKTK, Tu jauc Armandu Stendzenieku ar Ēriku Stendzenieku
atbildēt
          KKTK >nav       2009-10-28, 18:49
- Vainīgs, likās ka tas ir tas pac cilvēks. Izrādās tikai radinieks...
atbildēt
    wiii       2009-10-28, 14:37
- ha, tava un līdzīgo burkšķēšana sabojā garīgo 10x efektīvāk nekā kaut kāds krāteris - par to jau tu neesi aizdomājies
atbildēt
    nekaanav       2009-10-28, 15:23
- Kaarli, pakomentee sho te - [Links] Varu dereet, ka tas arii neiederas tavaa pasaules uztveres kluciitii.
atbildēt
    Toms       2009-10-28, 22:33
- Ideja laba. Izpildījums klibo.

Kā jau te tika komentāros minēts, tad laikam Kārlis ir dziļi sašutis par meteorītu, ka bijis fake. Nu, so what? Jociņš ir jočiņš. Buzz ir sacēļis un mērķis sasniegts.

Es nezinu, cik reāli tas izpildāms, bet es Tele2 vietā būtu izvēlējis nedaudz savādāku spēles taktiku: iepriekš vienojotiess ar vietējiem policistiem/VUGD/u.c., cik viņi gribētu par šādu "viltus" izsaukumu. Domāju, ka vienoties varētu.

Šā vai tā, vidējā aritmētiskā latvieša daba ir pukstēt par katru sīkumu un kaut ko nebijuši "Tas ir slikti... pee... neder. Visus uz nošaušanu."

Tiem, kam ar humora izjūtu viss okey - tie ari pasmiesies un neliksies traucēti. Vismaz LV vārds izkanēja pasaulē/Eiropā citā noskaņā. Uz jautrākas/muļķīgākas nots.

Un par to bedri - tā jau pašā sākumā izskatījās pēc rokdarba. Un neviens ekspertiem nelika braukt un zīlēt, kas pa brīnumu nokritis. Ok, ja nu vienīgi viņi bijuši uzpikrti, lai radītu ticamības mometu.

Esmu runājis.
atbildēt
    gi       2009-10-29, 01:58
- Bet, autor, kur tu dabūji šo informāciju:
"paši izsauc glābšanas dienestus" ?
atbildēt
    aizver muti       2009-10-29, 21:39
- Lūk sakarīga atbilde visiem ņaudētājiem: [Links]
atbildēt





Kakao.lv


jealousy

Mans vārds ir Kārlis. Mana iesauka ir Jealousy. Mans darbs ir ar ziņām. Mans hobijs ir Kakao.lv. Šis ir mans blogs. Šeit es burkšķu. Par visu.

Viskas
Kašķis
Foto
Kino
Help
Jautri




Virszemes TV

Vai tu esi rasists?
Mazliet
Visi mēs esam rasisti




^ brauc uz augšu ^

rss feed

Kakao.lv

Hosted by TunT.lv